sobota, 18 lutego 2012

Komin i czapka - prezent dla Kluski :)

Któregoś dnia Kluska przyszła do mnie i mówi, że jak będę zamawiała włóczki, żebym jej zamówiła na szalik i czapkę włóczkę w kolorze jej nowych rękawiczek. Pech chciał, że miałam w szufladzie trochę Oliwii, która kolorem odpowiadała rękawiczkom, więc z okazji zbliżających się urodzin, postanowiłam jej wydziergać komin i czapkę. Mam nadzieję, że będą się dobrze nosić :) Oba wzory znalazłam na Ravelry
Komin - wymiary 160x20cm, 1,5 motka Oliwii, druty KP 5, wzór: Honey Cowl
Czapka - 0,5 motka Oliwii, druty KP 5, wzór: last minute slouch
Oba wzory są dość proste i bardzo efektowne :) Komin wyszedł taki fajny mięsisty, że aż byłam zdziwiona, że z dość twardej zazwyczaj Oliwii można tak mięciutką rzecz zrobić.






1 komentarz:

  1. najcudniejszy prezent na świecie :D mega ciepła czapka, a szalik "mięciutki jak kaczuszka" :)))))

    OdpowiedzUsuń